En sån lustig typ

När lillebror har gått och lagt sig på kvällarna märker jag hur min äldste son kommer ner i varv och finner lugnet. Det är då han vill vara nära.  Han älskar att sitta bredvid mig i soffan och bara vara. Tillsammans. Nära nära. Stunder vi båda älskar! 

Igår kväll sa han till mig: ”Mamma du är en sån lustig typ.” Är det bra eller dåligt, frågade jag. ”Det är bra.” Hur menar du då, frågade jag. ”Du kan göra så oväntade saker, det är kul.” Ha, han är också en lustig typ min son. Så full av kärlek i sitt stora hjärta ❤️

Swisch swosch så var det torsdag! Mannen är hemma igen. Men nästa vecka är jag ensamstående på riktigt. Då är han i Berlin från måndag till lördag. Men det kommer bli en fin vecka. Det har jag bestämt. 

Ikväll blir det kokt torsk med senapssås. Det är så gott! Längtar redan! Men först jobba, jobba, jobba! 

Xoxo

3 thoughts on “En sån lustig typ

Kommentera

