Att ha mannen hemma

Det har varit så himla skönt att ha mannen hemma hela den här veckan! Tempot blir ett helt annat. Jag kan komma hem från jobbet, sätta mig med en kopp kaffe och prata med mannen och med barnen i lugn och ro. Fixa och dona där hemma, träna hårt och länge medan han tar hand om barnen. Och inte minst alla kramar och pussar man kan sno, hehe. Ja, det är stor skillnad på om han är hemma eller ej. Så klart! Men jag fixar singelveckorna också, men då är tempot något högre!

Tränade hårt igår, känns i benen idag! Love it! Älskar när det känns att man har tränat. Både ben och armar skakade igår, så jag visste att jag hade tagit i ordentligt!

Fredag är härligt! Går hem lite tidigare idag och avlöser mannen så att han kan åka till ett möte.

Nästa vecka är mannen borta måndag till onsdag och veckan efter det är han bortrest måndag till lördag. Så ja, det har varit skönt att ha honom nära. Jag känner mig så glad  och lycklig nuförtiden. Bästa känslan!

Trevlig helg!

xoxo

Kommentera

