Det ska va´gött å leva

Varje morgon lämnar jag en av mina dyraste skatter på fritids. Ibland säger han ”Jag går in själv idag, mamma!” Och så tar han sin ryggsäck och springer på sina små ben fram till dörren, där stannar han och vinkar till mig och mitt hjärta svämmar över av kärlek och jag kör till jobbet och känner mig så otroligt lycklig!

Min älskade lillprins!bild6

Januari och februari kommer bli väldigt upptagna månader för mannen, då han kommer var borta mycket. Men det var länge sen jag slutade oroa mig för det eller ens tänka på det som något konstigt. Vi fixar det galant, jag och kidsen! Det kräver lite mer planering från min sida, men det är jag bra på.

Mitt nya träningsupplägg känns riktigt bra. Det är sjukt hur mycket bättre man mår av att träna. Inte bara för att man vill komma i form, utan också för att hela kroppen blir så mycket piggare och magen kommer i balans!

Hela jag känns i balans just nu, livet går i den riktning jag vill och jag och mannen är på samma våglängd och gör de förändringar som behövs för att saker ska bli så som vi vill ha det. Vi är båda handlingskraftiga människor och vill vi förändra något så ser vi till att göra det. Mannen är nog till och med snäppet bättre än jag på den biten.

Idag blir det en lugn fredagkväll och i helgen ska jag unna mig lite hemma-spa med bastu, ansiktsmask och kroppsvård! Ska bli himla skönt!

xoxo

2 thoughts on “Det ska va´gött å leva

  1. Naw liten börjar bli stor❤️
    Träning ger en så mkt, och det är viktigt för kropp & själ.
    Tusen tack för att du & Linda tog dig tid att följa med mig idag ❤️Betyder mycket.

    Hoppas du fick en härlig lördags em & att även er söndag blir bra ❤️

Kommentera

