Dåtid och Framtid

Jag har börjat blicka framåt, planera året i mitt huvud, de stora sakerna i alla fall, som semestrar och liknande. Jag har bestämt mig för att planera ekonomin bättre och då gäller det att veta vad vi vill göra.

Vi pratade om en weekendresa i mars, bara jag och mannen. Men vi beslutade att vänta med den till lite senare på året, när man börjar bli trött, när man känner att det verkligen behövs. Vi ska däremot bli bättre på att ha vuxentid, eller dejta, om man nu vill kalla det för det. Något vi i princip inte gjort alls under 2015, för det var så mycket annat. Men nu har vi båda bestämt att vi ska ta oss den tiden oavsett! Barnen börjar bli större och vi känner att det är okej för oss att ta lite mer plats, det som VI vill göra! Så det ser jag fram emot!

Vi hade tänkt göra en bilsemester till sommaren, sen fick vi andra tankar om att resa bort över julen i stället, men nu får vi helt enkelt se. Vi ska prata om det snart igen. Men visst är det kul att planera!

I huset planerar vi ingen större förändring, några småsaker bara. Vi bytte yttertaket förra året, vilket var den största investeringen hittills!

En av grejerna som jag älskar mest med att blogga, är att kunna gå tillbaka och titta på bilder och läsa vad man skrev och kände för flera år sedan. Det är mycket man glömmer och det är kul att påminnas då och då!

När jag tänker på att jag var i New York i maj förra året, så känns det ibland helt overkligt. Jag tittar på bilderna och minns, kan knappt fatta att det är sant att jag var där! Vilken känsla!

Jag gör ingen krönika, men bjuder på några favoritbilder från mitt 2015.

 Spanien i juni/juli, weekend i Göteborg med väninnorna, tjejmiddagar, en massa mysig tid med barnen, födelsedagar och ja, allt! Och det var även året då jag för första gången tränade konsekvent! Ett väldigt bra år!

Men nu, som sagt, blickar jag framåt!

xoxo

4 thoughts on “Dåtid och Framtid

  1. Ni gjorde en hel del 2015, gillade vår weekend massor ❤️
    Hoppas vi kan göra något detta året med.
    Åh ja vi är med dåliga på att få egentid, men det är något man måste vårda ❤️
    Vi ska själv försöka göra det lite oftare..

    Ha en fin vecka ❤️

Kommentera

