2016

Ett nytt år, nya möjligheter och en massa kul som väntar! 

Jag har börjat skriva mina mål för detta året och jag vill vara realistisk, så det kräver lite eftertanke. 

Vår resa över julen ligger fortfarande kvar som bomull runt hjärtat. Det var en härlig resa, vi bara älskar München! 

   
    
    
    
    
   
   
 
   
    
    
   
   
    
    
 
   
    
  A blev fotad med en polis! Han älskar poliser 😍  
    
   
    
   
   Allianz Arena lyste röd på kvällen när vi kom fram. En mäktig byggnad och fotbollstokige A var riktigt imponerad. 
    
  
   
    
 
Nu dröjer det nog innan vi kommer till denna underbara stad igen! Men den finns alltid i våra hjärtan!

Att resa med bil i 12 timmar är inga problem för våra barn. Och för det är vi så tacksamma, jag och mannen. De är faktiskt väldigt duktiga i det sammanhanget. Inget gnäll om när vi är framme osv. Så det var en bra bilresa och på hemvägen gjorde vi den på lite mer än 10 timmar! Autobahn är kanon! 

Vi älskar Bayern, vi älskar München, en stad som verkligen måste besökas! Går ej att beskriva med ord! 

Nyårsafton igår var toppen från början till slut! Supergod mat, trevligt sällskap och många skratt! 

   
    
   
Nu ser jag fram emot ett underbart 2016! Det kommer bli ett bra år på många sätt. 2015 var ett av de bästa åren på ett tag, och jag bara vet att 2016 kommer bli ännu bättre! 

Xoxo

  

  

6 thoughts on “2016

  1. Du kommer fixa dina mål som alltid ❤️
    Vilka underbart härliga bilder från er resa från er julsemester 😍 Att kunna gå utan jacka är underbart denna kalla period.

    Ja 2016 kommer bli helt underbart! Nya utmaningar väntar & nya mål är satta ❤️😘

  2. Nu hänger vi på 2016, det kommer bli ett kanonår 🙂 Härliga bilder förresten, man blir himla glad av att se dem ❤️

    Stor kram till dig min vän!

  3. Fina bilder ❤. Ja du är verkligen stark och har mål och vilja. Lite mer så man ska vara.
    Nyår var verkligen gott och trevligt.
    Önskar er alla ett underbart 2016.

    • Alla är olika. Men jag har gått igenom riktigt svåra saker och vet att jag kan komma ut hel på andra sidan. Ja nyår var bästa på länge för oss! Detsamma till er! ❤️

Kommentera

