God Jul

Jag passar på att önska alla en riktigt God Jul! Bloggen lär det inte bli mycket av de kommande dagarna!

FullSizeRender1

Jag har en härlig julkänsla i år, även om vi bryter alla mönster och firar på ett sätt vi aldrig tidigare har gjort!

FullSizeRender3

Jag kommer sakna huset, men samtidigt ska det bli underbart med miljöombyte! Det behövs ett avbräck i det vardagliga ibland, något nytt att vila ögonen på och lite äventyr! Det gillar vi i vår familj!

FullSizeRender

En massa fina julklappar från mannens jobb. Måste säga att de är väldigt generösa, har aldrig varit med om ett företag som ger så mycket julgåvor på olika sätt!

FullSizeRender2

Så, mina vänner, ta hand om varandra, njut av julefriden och tänk så fantastiskt bra ni har det!

GOD JUL!

xoxo

One thought on “God Jul

  1. Så mysigt ni har det hemma.
    Åh ja lite avis är jag allt, men vi kanske kan få till en träff när du är långledig ❤️
    Själv jobbar jag en hel del.

    Ha nu en supermysig jul & passa på att njuta massor ❤️

Kommentera

