Lördag

Är så glad och lycklig idag! Vaknade full av energi och har precis haft en mysig stund med barnen och julkalendern. Måste säga att julkalendern har verkligen hämtat upp! Jag älskar dessa avsnitt om de olika årtionden på 1900-talet! Mycket intressant! 

  
En maskin tvätt är igång. Måste tvätta upp lite av favoritkläderna innan resan. Vi längtar allihop väldigt mycket nu! 

Idag firar vi jul med min brors familj! Ska bli väldigt trevligt! 

Igår blev det lite nytt till A nu inför julfirandet. Han var väldigt engagerad när vi shoppade och hittade själv skorna, som jag tyckte var ett utmärkt val. Shoppade allt på Zara, som jag tycker är bästa affären när det gäller finkläder till barnen. Hittar alltid något där! 

   
 
Blev även en fin julklapp/bröllopspresent till mannen. Det är han verkligen värld efter detta året då han jobbat väldigt hårt! 

Nu ska jag köra ett svettigt träningspass så jag kan äta all den goda maten på festen idag 😉

Ha en underbar lördag, det ska jag ha!

Xoxo

One thought on “Lördag

  1. Låter som en mysig dag ❤️
    Ja jag får erkänna att jag tycker julkalendern är bra 😀
    Missar vi den eller är uppe tidigt ser vi den på telefonen 😉

    Ha en mysig kväll 😘

Kommentera

