Att vara en knäppskalle

Ja det är jag det! En knäppskalle! När jag är trött ända in i själen och behöver släppa taget lite, då klamrar jag mig fast i stället, lägger i ytterligare en växel och kör vidare för fullt!

Helgen försvann i ett jehu med resa till Esbjerg och julfest med jobbet. Ingen vila och ingen ro. Så i måndags var jag väldigt väldigt trött, men vad gjorde jag då? Jo, då skjutsade jag sonen till parkourträning, sen åkte jag och köpte lite nya möbler till vardagsrummet som jag länge velat förändra lite. Och sen monterade jag ihop dem. Och kom på att jag hade glömt äta kvällsmat. Och sen städade jag köket. Och sen lade jag mig och läste. Knäppskalle!

Älskar min nya steghylla! Har velat ha en sån länge!

FullSizeRender

Igår fortsatte det, en möbel till inhandlades och monterades, men först träffade jag min tjejer på lite shopping och fika! Mannen har under dessa dagar skött markservicen där hemma med barn, läxor, mat osv. Teamwork!

Idag blir det att handla, städa, tvätta och röja kaoset efter min lilla inredningsepisod! Ingen rast, ingen ro!

Men snart är det helg igen och då, DÅ mina vänner, ska jag njuta! Pausa, vila, klä granen, äta julmat, baka lussebullar, umgås med familjen och andas!

Förvisso reser mannen bort på söndag eftermiddag, men fram tills dess… Familjetid deluxe!

Ha en fin onsdag, det ska jag ha!

xoxo

One thought on “Att vara en knäppskalle

  1. Härligt med lite nytt😀Blev jättefint 😌
    Ja fikan var mysig & lite shopping.
    Ännu är jag inte klar med julklapparna. Hoppas på få de klart snabbt.

    Just de han åker i väg snart, missar avslutningen på leons avslutning med😞

    Ha en fin dag ❤️

Kommentera

