Friday, whoop!

Jag känner mig sprallig och glad och fullkomligt älskar att det är fredag idag! Jag ska gå hem lite tidigare och hämta min lille trollunge som var lite ledsen i morse. Han är ALDRIG ledsen när man lämnar, men han är däremot en mästare på att skapa dramatiska situationer av ingenting. Således hittade han något att få ett utbrott över, kanske för att han saknar pappa, eller bara vill ha extra uppmärksamhet. Älskade krabat! Så mycket vilja i den lilla kroppen!

Jag ska träna ett stenhårt pass när jag kommer hem (längtar ihjäl mig) sen ska jag och barnen köra fredagsmys delux och mannen är på galej med jobbet! Jag har kommit att älska detta nya träningsupplägg, mest på grund av att jag verkligen TRÄNAR hårt! Svetten rinner, benen skakar efteråt och magmusklerna brinner! LOVE IT! Hoppas bara på resultat, men jag vet att det tar lite tid!

Häromkvällen myste jag med C innan han skulle lägga sig. Vi pratade lite om allt möjligt och plötsligt säger han: ”Du är världens bästa mamma, världens bästa bästa bästa! För vet du, ni är bra föräldrar för ni ger inte oss allt vi vill ha hela tiden, ni är stränga ibland också och det måste föräldrar vara.” Min älskade goa underbara pojke! Så klok! Många fina tankar som gömmer sig där inne och tittar ut vid speciella tillfällen. Han är fortfarande mycket för att gosa, min store påg. Och jag njuter så mycket jag bara kan, för en vacker dag är det slut med det och tiden går så otroligt fort!

FullSizeRender1

Nu ska jag jobba järnet så att jag kan gå hem tidigare och mysa med det bästa jag har!

Ha en underbar fredag, det ska jag ha!

xoxo

5 thoughts on “Friday, whoop!

Kommentera

