2005

Året då han föddes, vårt första mirakel! Tänk att det har gått tio år sedan jag blev mamma för första gången! Ofattbart! Men vilka fantastiska, omtumlande, turbulenta, galna, roliga, sorgliga och kärleksfyllda år det har varit!

Jag älskar dig mest i hela världen min fina, stora pojke!

FullSizeRender

Yrvaken kille!

FullSizeRender1

FullSizeRender2

Ikväll har han beställt pappas köttfärssås och spaghetti, inga avancerade grejer här inte, haha! Sen blir det kladdkaka och vispgrädde! På lördag kommer släkten och firar och på söndag ska han ha bowlingkalas med några vänner. Älskade 10-åring! Du gör mig lycklig varje dag! ♥

I övrigt så är jag mycket fokuserad på min träning just nu. Håller på med ett nytt upplägg som känns riktigt bra och med tanke på träningsvärken i kroppen, så tar övningarna på alla de rätta ställena!

Och en energiboost behövs varje morgon i dessa gråa tider, ett shot med ingefära, citron och lite vatten är en härlig kick på morgonen!

FullSizeRender3

Jag hoppas att detta ska hjälpa mig mot höstens och vinterns många förkylningar och baciller!

Ha en fin dag! Det ska jag ha!

xoxo

4 thoughts on “2005

  1. Ja tänk att han nu kommit till 2 siffrigt & 10 år 🎉😀💙
    Stora killen nu.
    Hoppas ni hade en fin dag igår & att C blev ordentligt firad 😀
    Duktig du är med träningen. Jag & Mattias ska prova Nordic wellnes.
    Hoppas bli ”smalare” om magen..
    Ha en fin dag ❤️❤️❤️

  2. Åh vad fint skrivet!
    Stort grattis i efterskott till stora fina killen!
    Det är inte klokt vad tiden går fort, det är ju en himla tur att vi föräldrar inte åldras i samma takt som barnen växer 😉
    Vad spännande med nytt träningsupplägg, jag kämpar på som sjutton för att komma på ett sätt att bli lika motiverad som jag var i våras, men det kommer väl tillbaka snart hoppas jag… motivationen glimmar till emellanåt så den lurar där någonstans iallafall 🙂
    Stor kram till dig min fina vän!

Kommentera

