Hello

Jag är helt förälskad i Adeles nya låt ”Hello”. Vilken röst den kvinnan har! Ger mig gåshud över hela kroppen! 

På insta följer jag Thefatjewish, alltså, hans bilder kan få mig att nästan kissa på mig, så jäkla rolig är han. Häromdagen såg jag denna bilden! Snacka om mitt i prick! 

 
Om ni gillar rå humor, ibland grov, men så jäkla rolig, så följ honom. Finns en anledning till att han har 6,4 miljoner följare. 

Ikväll är jag så otroligt trött. Jag hostar förfärligt på nätterna och sover dåligt, men det går åt rätt håll i alla fall, men trött är jag. Ända in i märgen. 

Efter jobbet orkade jag bara handla lite med barnen, sen åt vi och de kollade film och jag lade mig på sängen och lyssnade på Adele. Mannen kom hem nu efter en dag i Danmark. Lika trött som jag. Vilket par! 

Nu ska snart minste busungen i säng. Har en känsla av att det inte dröjer länge efter det förrän jag också snarkar. 

 Xoxo

3 thoughts on “Hello

Kommentera

