Tisdag

Oj vilken stressig morgon det blev, fast att det inte alls var så från början. Men helt plötsligt gick allt snett och jag blev sen till jobbet. Men men, som tur är så har jag ett rätt så fritt arbete, ingen stämpelklocka och ingen som övervakar mig. Bara jag gör det jag ska så är alla nöjda!

Igår blev det äntligen träning igen efter uppehåll i helgen på grund av min förkylning. Jag är ännu inte frisk, men känner mig så pass bra att jag vågade mig på lite träning. Blev inte det tuffaste passet, men lite lagom. Jag hade mer att ge när jag var klar, så det kändes bra!

Egentligen har jag jättemycket jag skulle vilja skriva om idag, men ibland blir det helt enkelt för mycket att skriva, så då blir det i stället att jag inte skriver något alls om det jag hade tänkt. Hmm.

I kalendern ser november ut att bli en galen månad! Massor med saker inbokade i veckorna, utvecklingssamtal, skolsköterskan, möten, mannens resor, födelsedagar, kalas osv! Och där emellan allt det övriga så klart, med aktiviteter, läxor och hemmet!

December lär vara lite lugnare. Och då börjar ju myset! Vi har köpt julklapp till A redan och till C vet vi vad vi ska köpa, så noll stress på den punkten. Sen åker vi ju bort över julen, så det finns inget som måste handlas eller förberedas, och det känns U.N.D.E.R.B.A.R.T!  Bara slappa, ha andra som tar hand om oss, bo på hotell och njuta av ett underbart München i juletid!

Men nu, JOBBA JOBBA JOBBA!

xoxo

2 thoughts on “Tisdag

  1. Ibland är det mer stressigt.
    Tycker du är super duktig med träningen 😀
    Oh ja just de ni ska åka i väg över julen.
    Jag vill vara ledig & hoppas det blir så med.

    Ha en fin vecka ❤️

Kommentera

