Happy Friday!

Idag är jag på riktigt bra humör! Sömnen har verkligen stor inverkan på mitt välmående! Somnade tidigt igår och har sovit bra, så idag är jag hyfsat pigg och framför allt på bra humör, noll irritation och brist på tålamod!

Jag saknar min yoga väldigt mycket! Har kommit från den och vill hitta tillbaka igen! Hitta tillbaka till det där lugnet, andningen, starka muskler, bra sömn och smidighet i kroppen! Den här helgen har jag bestämt mig för att börja igen! Kombinerat med den övriga träningen jag gör så kommer jag ta mig igenom hösten på ett bra sätt tror jag!

En lugn helg med noll komma noll saker inplanerade ligger framför oss och det känns faktiskt otroligt skönt måste jag säga. Kan inte fatta att det redan har gått en vecka sen min helg med A, hur fort går tiden alltså!?

Så alltså, min känsla inför helgen är god mat, träning, yoga, lugn, film, mys, familjetid och harmoni! Love love på det!

xoxo

Kommentera

