Drömmar

Jag vaknade ur en underbar dröm när klockan ringde i morse. En kärlekssaga med lyckligt slut, även om jag gärna hade velat drömma lite till. Men är det inte allid så, att man vaknar ur en dröm när den är som bäst?

Den sitter i mig nu, ligger som bomull runt mitt hjärta. Jag blir väldigt påverkad av drömmar. Mardrömmar kan få mig att må dåligt långt in på dagen! Men idag mår jag bra!

Jag hade en helt fantastisk helg med A. Vi var båda väldigt slitna och trötta, så det lugna tempot passade oss utmärkt! På lördagen vaknade vi tidigt och vinkade av pappa och storebror. Sen beställde A äggröra och vi åt länge och jag drack massor av kaffe! Sen städade vi där uppe tillsammans, riktigt bra teamwork.

image

När det var klart så gick vi ut i trädgården och ställde i ordning den inför vintern. Sen blev det så klart en tur till mataffären. Där gick vi länge, länge och valde ut vad vi skulle ha. A hade beställt tapas till kvällen, vilket var ett utmärkt val för den här mamman! Han fick välja eftermiddagsfika och sen åkte vi hem trötta och nöjda.

Väl hemma valde vi tre filmer till vårt filmmaraton, sen fikade vi, kollade på film, myste, tände brasa och bara hade det helt underbart lugnt och skönt resten av eftermiddagen och kvällen! En drömhelg med min lillprins!

image image image image

Söndagen började med sovmorgon, äggröra, kaffe och sen fotboll för A! Inomhussäsongen har börjat!

image

I strålande solsken och krispig höstluft begav vi oss sedan till skogen med en kompis till A. Där byggde vi en klätterställning, samlade ekollon, fikade och hade det mysigt!

image image image image

På kvällen när pappa och storebror kom hem igen så blev det full rulle och syskonen var faktiskt glada över att se varandra. En liten stund i alla fall 😉

Och jag fick världens bästa kram av storebror. Jag var också saknad!

Hur hade dom det i Berlin då? Jo, helt fantastiskt! Ett minne som de båda kommer hålla varmt om hjärtat!

Nu fortsätter jag drömma vidare om framtiden och roliga saker vi har planerade! Älskar min familj så att hjärtat svämmar över!

xoxo

xoxo

2 thoughts on “Drömmar

Kommentera

