Oktober

Ja, oktober är här och igår kom stövlarna fram för första gången! Älskar kläderna man har på sig på hösten, mysiga koftor, vackra boots och stövlar, halsdukar och sköna jackor! Love love!

Det har varit två väldigt intensiva veckor på raken och jag känner verkligen att jag behöver en hemmahelg! Ska bli helt jäkla underbart att komma hem i eftermiddag, med hela familjen samlad! Äta en god middag vid fint dukat bord med levande ljus och en brasa som sprakar bredvid! Älskar vårt hus!

I morgon ska vi vara barnvakter åt min brors båda barn, 5 och 2 år gamla. Kommer bli full rulle, men väldigt mysigt! Händer ju inte alltför ofta, så vi ska mysa till det lite extra!

Mannen fick sin nya bil igår, och HERREJISSES vilken bil! Så himla snygg och fräsch och en massa fantastiska funktioner. Jag är inte så värst bilintresserad, men det lilla jag såg av snabbtitten i morse var riktigt lyxigt och fint! Bilder kommer! Nu ska jag vänja mig vid en automatare också bara, hehe!

Även jag fick nytt igår, en ajfån närmare bestämt. Men detta berodde ju på att jag tappade min andra telefon i vatten, den som jag fick efter att min förra blev stulen i Spanien. Den nya jag fick av Apple var det dock en massa strul med, så igår hämtade jag ut min tredje telefon på tre månader och den andre inom en vecka! Men jag är grymt imponerad av Apples service och folket som jobbar där! Supertrevliga!

Så ja, efter två intensiva veckor ser jag fram emot en hemmhelg utan något planerat förutom att passa barn! Så himla skönt! C har verkligen varit på toppenhumör dessa dagar och vi har haft många härliga samtal om skolan, livet, kompisar osv! Så mycket klokhet som finns i den lilla kroppen, så många tankar och känslor, det är fantastiskt att lyssna på! ♥

Och A är ju vår lilla solstråle, på gott humör för det mesta! Sprider glädje överallt! Ja, jag älskar verkligen min familj så mycket så att hjärtat värker! Och med dem tänker jag spendera min helg! ♥

xoxo

Kommentera

