Fuck this day

Ursäkta franskan, men fy fan i helvete vilken jävla satans skitdag detta har varit! Jag skulle aldrig gått upp ur sängen i morse! 

  
Men jag är så tacksam för mina vänner. Som gillar mig precis som jag är. Med alla mina fel och brister. Och trots att jag är komplicerad ibland. En kram från en fin vän får en att må lite bättre! 

   
 
Bilden nedan är en bra beskrivning på hur jag kände i eftermiddags när allt kulminerade. Idag var det på det privata planet och hade inte med jobbet att göra, och jag var väldigt tacksam för mitt egna kontor!  

                            Xoxo
 

  

One thought on “Fuck this day

  1. Låter inget vidare, men tro mig du är inte ensam att ha sådana dagar.. Tufft när man är i det. Du är världens bästa mamma för dina barn & även en helt underbar vän. ❤️
    Hoppas din dag idag blev bättre 😘❤️

Kommentera

