Göteborg

Hur sammanfattar man en helg i Göteborg med vännerna? Ett urval av alla bilder vi tog kommer nedan. Det har varit en helg fylld med god mat och dryck, shopping, skratt, oförglömliga händelser, sightseeing och flera mils promenad! Värkande fötter men helt underbart roligt har vi haft! Jag fyndade en hel del och känner mig supernöjd! Vi avslutade med en sväng inom Gekås, villket var planerat till nästa helg egentligen, men en snabbtur på två timmar hann vi med! Perfekt!

IMG_0776

IMG_0774

IMG_0777

IMG_0778 IMG_0779 IMG_0780

IMG_0775

IMG_0781

Älskar dessa tjejer alltså! Ni är bäst!

Minnen för livet!

xoxo

2 thoughts on “Göteborg

  1. Ja vilken helg vi hade. Detta kommer jag leva på länge. Massa skratt, ömma ben & så jävla kul.
    Längtar till nästa år redan 😀
    Love U min vän ❤️ Så glad att jag har dig/er som vänner 😘

Kommentera

