Inspiration

Känner mig så sjukt inspirerad just nu! På en massa olika plan dessutom! Älskar när jag känner så. Blir så pigg och glad på något vis och man liksom rider på denna våg av inspiration så länge den varar, för till sist ebbar den ut och man är strandad ett tag innan en ny våg sveper in. Mina metaforer är poetiska eller hur, haha!

På fredag åker jag som sagt till Göteborg med mina två bästisar! Fjortisvarning, men det är ju så det känns, haha! Och jag känner mig inspirerad att shoppa lite nytt till mig själv. Det händer faktiskt inte allt för ofta, jag är ju inte känd för min hippa moderna garderob precis. Men sen är det ju detta eviga med de där extrakilona. När man vill bli av med dem, så är det inte lika lockande att shoppa nytt. Men toppar och skor går ju alltid att hitta, mitt problem är den nedre regionen om man säger så, rumpa och lår! Hur som helst, jag hoppas att hitta lite fint. Vad gäller skor så har jag, som alltid, en bild i mitt huvud hur de ska se ut. Höstskor är nog mina favoriter att shoppa, om än ack så dyrt!

Här är ett urval som jag gillar. Skulle kunna köpa allihop!

PI911N02H-Q11@2_1 PI911N02H-B11@12 PI911C02G-Q11@3_1 PI911C02G-O11@6 PI911C02G-B11@5

Nåja! Ett par av dessa lär klickas hem om jag inte finner något annat i Göteborg!

Ikväll blir det handling och träning! Körde ett stenhårt pass igår och kände mig grymt nöjd efteråt!

Ha det fint vänner!

xoxo

2 thoughts on “Inspiration

  1. Ja snart åker vi. Längtar massor.
    Riktigt snygga skor du hittat👍 gillade nr 3 mest!

    Härligt att höra att träningen går bra för dig & att du känner dig inspirerad!
    Verkar som mitt ben åkt på nått jävla skit 😭😱 gör riktigt ont.

    Hoppas du fick en fin dag ❤️

Kommentera

