Hejdå augusti!

Sista dagen i augusti, sista dagen av sommaren. Sommaren som både var och icke var. Ett par fina veckor av sensommar väger ändå inte upp för allt jag känner att man har blivit snuvad på denna sommar!

Men jag deppar inte ihop, för detta året är ändå det bästa på väldigt länge hittills! Så himla många pusselbitar har fallit på plats, förändringar har gjorts och tillvaron känns bara så himla rätt just nu!

Nu väntar en månad med massor inplanerat på helgerna. Det är inte likt oss, men nu har det blivit så och jag ser fram emot allting! Det är allt ifrån barndop till 40-årsfest och en liten tur till Ullared. Men allt börjar med en weekend i Göteborg för mig och min två fina väninnor! Bättre vänner kan man inte ha!

I lördags firade vi kräftskiva ihop och hade en supermysig kväll med massor av gott att äta och dricka!

FullSizeRender

Turen till Ullared ser jag också fram emot. Har aldrig varit en Ullared-människa egentligen, förra året åkte jag dit för första gången sen jag var 20, alltså 17 år senare (ja, så gammal är jag), sen en gång till i januari i år. Det blir ingen galen shopping, det blir det aldrig för min del, men lite smått och gott till barnen inför hösten lär det bli!

Vi håller också på att planera en fader-son-resa för mannen och C. A fick ju åka till Finland med pappa och titta på fotboll, så nu är det storebrors tur att få göra något med pappsen! ♥

Ha det bra vänner!

xoxo

2 thoughts on “Hejdå augusti!

  1. Ja nu är sommaren över. Märke förra veckan att trädens löv började skifta färg. Men nu kan man fylla på ljusförrådet & njuta med tända ljus i soffan 😀

    Du är en underbar vän, älskar dig massor ❤️😘
    Vara 4 dagar kvar till vi åker, som jag längtar 😀

    Hoppas du fick en paus i soffan ikväll 😘

Kommentera

