En underbar helg! 

En helg i min smak. I lugnt tempo, sol och fint väder, god mat, träning, hemmafix blandat med lite handling och småärenden. Jag har njutit denna helg! Att få ligga i solstolen en stund och värma kroppen kändes underbart! Dock blev jag snabbt rastlös, som jag så ofta blir. Men med hus, hem och barn så finns det alltid nåt att göra!

Träning blev det både lördag och idag. I lördags var det väldigt svettigt och A var lika svettig efter att ha spelat fotboll med pappa.

IMG_0620

God middag på kvällen och sen låg vi i en hög i soffan hela familjen och kollade på tv. Oj vad vi älskar vår nya gigantiska soffa! C var dödstrött efter övernattningskalaset då de hade sovit endast några få timmar. Så kl 21 gick han och la sig och kl 10 i morse fick jag väcka honom! Snacka om trött!
Idag har varit ytterligare en sån där lagom dag och mycket bra på alla sätt. Nu är jag redo för måndag. En vecka med en hel del på schemat och sen väntar kräftskiva nästa helg! Älskar att ha roliga saker att se fram emot!

Xoxo

2 thoughts on “En underbar helg! 

  1. Förstår att C sov länge 😉 vänta bara, snart är dem så stora att dem vänder på dygnet 😂❤️

    Ja längtar till lördag 😀
    Ha en fin dag, så tar på pw i morgon ❤️

Kommentera

