Tisdagstankar

Igår var jag hemma från jobbet av några olika anledningar. Men idag var det nya tag igen. Ensam på kontoret, men det är inte längre något som gör mig nervös. Jag vet att jag fixar det! 

Jag njuter av tillvaron just nu. Jag älskar att se hur det lyser i A:s ögon när han får berätta om skolan, och hur C verkar positiv till sin nya lärare och att börja fjärde klass! Rutiner utan att det blir tråkigt är det bästa! Leva livet helt enkelt, med allt vad det innebär! 

Efter jobb och simskola med A så blev det en blåsig pw för mig!

  
 Svettigt värre! 
Det har blåst i flera dagar nu och jag avskyr det med hela min kropp! Men promenaden var skön och nu känns det härligt mört i benen! 

Jag längtar till tjejhelgen i Göteborg om några veckor! Åh vad jag ska njuta och ha det skönt! Jag hoppas på skratt så magmusklerna får jobba, tjejsnack, god mat, god dricka och härligt väder! 

Ja, inte så mycket att skriva om egentligen. Allt känns bara så där lugnt och harmoniskt och bra. Precis som jag vill ha det! 

Xoxo

2 tankar om “Tisdagstankar

  1. Hoppas inget hänt? ❤️

    Duktig du är med din träning. Ja det blåser mkt, önskar det lugnade sig.
    Jag längtar galet mkt till Gbg, tänker på de varje dag.

    Ha en fin dag, så ses vi ikväll ❤️

Lämna en kommentar