En söndag med eftertanke

Ligger och solar. Ja äntligen visar sig solen! Läser min bok och emellanåt vandrar tankarna bort.  Tänker på min man och A som har haft en underbar helg i Helsingfors och är nu snart på väg hem. Bilderna som mannen har skickat på A värmer hela mitt hjärta! Så otroligt glad och nöjd han ser ut! Ett riktigt fader & son äventyr! ❤️

Min helg med C har varit lugn och mysig och underbar. Just nu är han med kompisar och jag njuter av total stillhet efter två dagar med takläggare runt och på hela huset. Men så nöjda vi är nu! Ett välbehövligt lyft för vårt hus och nu slipper vi oro för eventuella läckage eller andra problem som kan uppstå med gamla tak. 

Och när jag ligger här och solar och lyssnar på fågelkvitter, en gräsklippare långt borta, surrandet från en humla, så känner jag mig så innerligt glad och lycklig! Älskar min fina familj och vi är så lyckligt lottade! Jag känner tacksamhet från djupet av mitt hjärta, för allt fint jag har i mitt liv och för människorna som jag delar det med! Vi har det så bra. Livet är underbart just nu! 

   
    
    
  

Xoxo

 

3 thoughts on “En söndag med eftertanke

Kommentera

