Tisdag

Sommaren 2015 har definitivt inte levererat vädermässigt! Fy fanken vad tråkigt! Jag kan räkna på min ena hand de dagar som jag legat på altanen och solat och hur många gånger vi grillat! Poolen vi köpte och fyllde står och skrattar åt oss och första sommarlovet för C blev inte fyllt av sol och bad och glass som vi tänkte. Jag tror dock att han är glad ändå, han leker ju med sina kompisar var eviga dag och man ser knappt honom! Jag är väldigt tacksam för de 10 dagar vi hade i soliga Spanien. Solbrännan jag fick börjar blekna, men minnena finns kvar!

För övrigt känner jag mig väldigt glad och lycklig och nöjd med tillvaron. Kanske just därför jag inte deppat ihop trots vädret 😉 Jag har en underbar man som stöttar mig och uppmuntrar mig och som verkligen tyckte jag skulle boka en tvånätters weekend med mina väninnor för att jag förtjänar det! Så sagt och gjort, i början på september ska vi till Göteborg. Ska bli mysigt! Förra året hade vi det helt underbart!

Jag tränar mycket igen och genast mår jag så mycket bättre. Trodde det skulle vara tungt och svårt att hitta tillbaka efter semestertiderna, men det har gått riktigt bra! 

Jag har kommit in i en läsperiod igen också och det är jag så glad för, jag älskar ju att läsa böcker!

Till helgen åker mannen iväg med A till Helsingfors och jag har en hel helg med min store älskling. Ser fram emot det eftersom jag knappt träffar honom nuförtiden. Jag är glad att han har kompisar, men som förälder vill man ju träffa sina barn så mycket man kan så klart. Jag vet att han också tycker det ska bli mysigt med vår helg. På lördagen ska vi göra en heldagsutflykt, jag har ett par alternativ som jag väljer mellan, sen god middag och film/bio på kvällen. På söndagen ska han få vara med sina kompisar medan jag gör något bara för mig själv och sen avslutar vi med mat på en restaurang i stan på söndagskvällen. Jag längtar!

IMG_0398

Xoxo

One thought on “Tisdag

  1. Jo vädret är katastrof, hoppas på att Augusti blir finare.
    Du är så duktig med träningen💪🏼
    Åh ja till helgen är det äntligen dags för A, han måste längta.
    Hoppas du & C får en mysig helg ihop.

    Jag längtar med till vår weekend.

    Hoppas du mår bättre idag ❤️

Kommentera

