Hej hej 

Jag känner mig så glad och lycklig och tacksam över allt fint i mitt liv just nu. Min familj, först och främst. Åh vad jag älskar mina tre grabbar! ❤️ 

 Familjen Knas 😉  
   
Vi hade 10 fina dagar i Calella, om man bortser från att mina handväska med pengar, mobil och lite andra saker blev stulen. Tack vare min underbare man, så kunde jag rycka upp mig och inte låta det förstöra semestern. 

   
    
    
    
   
   
   
Nu är tre veckors semester slut och jag är tillbaka på jobbet. Och det känns faktiskt okej. Det jag saknar mest är tiden. Att tiden inte spelar nån roll för man har så mycket av den. Tiden med familjen. 

Jag saknar även sommaren. Vart blir den av? Några varma soliga dagar här och där men inget ihållande. Så himla tråkigt. Dock ska det bli fint till helgen vilket jag ser fram emot! 

              Xoxo

2 thoughts on “Hej hej 

Kommentera

