Trött, trött, trött

Måndag. Blåst. Kallt.

JAG ÄR SÅ JÄKLA TRÖTT PÅ DETTA SKITVÄDRET!

Och jag är sååå glad och tacksam att vi snart ska få sol och värme på våra bleka, trötta kroppar! Jag är trött ända in i själen känner jag! Jag behöver verkligen denna semester och ett avbrott från vardagen. Familjen samlad och bara slappa och ha det riktigt skönt!

Jag känner mig dessutom krasslig, kanske därför jag är så trött just nu också. Det började i torsdags kväll och har hållit i sig hela helgen. Jag är fortfarande inte bra.

Men i fredags kunde jag i alla fall vara med på tjejmiddagen, den ville jag absolut inte missa, så det är jag glad för!

FullSizeRender

God dricka, god mat, prat och skratt! Så himla mysigt som vanligt! Dessa tjejer alltså! ♥ Så tacksam för mina fina vänner!

I lördags spelade A sin första fotbollsmatch någonsin! Han gjorde fyra mål och var riktigt duktig! Det var så himla kul att se honom alltså!

Tacka efter matchen måste man. Så söta dom var alla småttingar!

FullSizeRender1

Igår var C för ovanlighetens skull hemma nästan hela dagen. Det var så mysigt! Han hjälpte till att vika tvätt, gå med sopor och var superduktig där hemma. Vi bestämde att han ska få möjlighet att tjäna lite extra veckopeng nu när han är ledig, så vi satte upp lite uppgifter till honom som han får göra. Han var väldigt taggad över det. Lite extra fickpengar på sommaren kan behövas, det lär ju bli en hel del glassar sen när värmen (förhoppningsvis) kommer!

Så ja, helgen är över, men jag känner mig bara trött, trött, trött! Så himla härligt att bara jobba 4 dagar denna vecka!

På fredag firar vi midsommar med goda vänner. Ska bli mysigt! Kommer det regna som vanligt på midsommar tro? 😉

xoxo

3 thoughts on “Trött, trött, trött

  1. Usch hoppas du snart blir bättre. Inget vidare att må så.

    Ja dem var visst söta i lördags. Så duktiga.
    Vad duktig C är👍

    Hoppas du får en fin dag i morgon & blir firad ordentligt.
    Snart åker ni ❤️❤️❤️

Kommentera

