Blandade känslor

Jag har så många känslor som hoppar och far inom mig. Vet inte hur jag ska sortera dem för jag har knappt tid att tänka nuförtiden. Det är ett högt tempo på det mesta just nu. 

De flesta känslor är bra, glädje, lycka och kärlek i överflöd! Det är så underbart. Men när man har barn, så känns det som att det alltid dyker upp saker att oroa sig över och just nu är där en sak som tynger mig. Framtiden får utvisa vad det blir av det. 

Hade en galen shoppingdag igår. Helt för mig själv. Massor behövdes handlas inför semestern, både till barnen och övrigt som vi ska ha med oss. Och så hittade jag för en gångs skull lite kläder till mig själv! 

Blev många tusenlappar fattigare, men så fick jag också bockat av nästan allt på min långa lista! Så skönt! Nu är det bara mannen som ska shoppa sitt sen är vi redo!

  
Det känns konstigt att man snart ska ha semester, för det känns fortfarande som att man går och väntar på att sommaren ska börja. Några fina dagar här och där har vi fått, men nu vill vi ha den där ihållande värmen ett tag! 

xoxo 

2 thoughts on “Blandade känslor

  1. Låter inget vidare att något tynger dej😞hoppas inget allvarligt.

    Du har bockat av massor på listan 👍
    Härligt. Fina kläder blev det med 😀

    Ses i morgon ❤️

Kommentera

