Äntligen helg

Oj vilken tuff vecka jag har haft jobbmässigt. Jag fick nyligen nya arbetsuppgifter och mer ansvar och den här veckan satt jag helt ensam med det för första gången, eftersom chefen är på semester. Och det var stundtals hektiskt, stressigt, pressande, galet och ja, en massa som hände helt enkelt. I mitt jobb är det alltid tidspress och saker som går fel. Men, jag överlevde och klarade av de nya utmaningarna! Hann även med en lunchdate med mannen. Blev så glad när han föreslog det. Ja, nu känns det fantastiskt skönt med helg. 

Tack och lov har mannen jobbat hemma hela veckan, inga resor, och det har hjälpt massor. I onsdags hade vi mysig familjetid på eftermiddagen och spelade fotboll och lekte i kvällssolen. 

   
  

   

  

 

Nu är det fredag och vi avslutade med att shoppa till barnen, fixa presenter och äta mat ute. En mysig kväll! Helgen tar vi som den kommer, några saker vi ska fixa, annars bara koppla av och njuta! 

Xoxo

2 thoughts on “Äntligen helg

  1. Det är väl alltid så när chefen är borta, men du är grym & du fixade det.
    Man växer mer, fast det känns skrämmande med nya utmaningar.

    Ha en mysig helg ❤️

Kommentera

