Åter till vardagen

En lugn skön helg har nått sitt slut. Jag har tagit varje dag som den kom och njutit av att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst. 

Igår överraskade vi en fin vän som har fyllt 40 år! En underbar, mysig kväll med räkor, ostar, gott vin och en massa prat och skratt. Mina fina vänner alltså! Jag är så lyckligt lottad! 

   
 

Idag har det blivit lite trädgård och småfix. Jag har medvetet tagit det lugnt för att komma in i rätt rytm igen. Nu börjar det äntligen kännas normalt igen. 

Mycket ska hända nästa vecka, förutom jobb då menar jag. Men det är roliga grejer, förhoppningsvis. Vi ska få klart med takläggaren och få bokat tid för att byta vårt yttertak på huset. C ville ha en familjekväll på onsdag med lite aktiviteter utomhus, så det ska vi försöka få till. Barnen plus mannen måste klippas, en del saker måste shoppas, det är fotbollsträningar och en massa annat. Men jag ser fram emot det, att ta tag i vardagen igen. Och bäst av allt är att jag har mannen hemma 😃

Ikväll har vi även bokat hotell i München över julen. Kan tyckas lång tid dit, men massor var bokat redan. Vi fick dock ett familjerum på ett superfint hotell och jag ser fram emot en annorlunda jul med lite semesterkänsla. Och bäst av allt, jag behöver inte förbereda ett skvatt! Vi packar bilen och åker, sen är det hotellfrukost, restauranger och släktträff. Även mina föräldrar ska med. Kommer bli toppen! 

Och så kom jag på att det bara är 4 veckor tills vi åker till Spanien! Så himla mycket kul att se fram emot!

XOXO

2 thoughts on “Åter till vardagen

  1. Låter underbart.
    Vi har roligt tillsammans 😀❤️
    Lyckad kväll.

    Puh ja vår vecka är fullspäckad 😁 mycket framför oss, knappt hemma en ända kväll 😁 jaja kul kommer det bli.
    Lördag ska vi ha en riktigt mysig familjetid på bakken, ska överraska barnen.

    Ha en mysig vecka ❤️

Kommentera

