I am alive… 

Oh yes, jag lever! Även om det är dött på bloggen! Livet är väldigt hektiskt just nu, med stort fokus på jobb och familj. Både mannen och jag är extremt upptagna på våra jobb och sen är det 100% barnen som gäller. Inte mycket tid över för annat just nu. Jo, min träning förstås, inte att glömma! 

Idag har jag vobbat, ja vabbat och jobbat hemma, that is! Minns inte sist nåt av barnen var sjuk, det var otroligt länge sen! Tack och lov!  

 

Stackars lillfisen! Men nu är han frisk igen och i morgon är det vardag igen. 

Nu räknar jag ner dagarna! På fredag flyger jag och mamma till New York City! Kan inte fatta det! Dream come true! 

Idag fick vi även otroliga nyheter om mannens jobb! Jag är sååå stolt över min man! ❤️ 

 Xoxo

2 thoughts on “I am alive… 

  1. Du är grymt duktig med träningen 💪🏼de syns riktigt mkt på dej. ❤️Du är så fin ❤️

    Skönt att Alexander mår bättre.
    Åh ja nu är det nära 😀 vilken upplevelse ni kommer få.
    Njut massor ❤️❤️❤️❤️
    Stor kram 😘

Kommentera

