Snälla vår, stanna nu

Förra veckans regn och rusk har ersatts av varmare luft och ljuvligt solsken! Tyvärr har de lovat sämre till helgen, vilket känns trist då vi har en utflykt planerad för att fira A:s födelsedag. Oh well, vi brukar inte banga för några regnskurar, så vi lär ge oss av ändå, men solsken hade helt klart varit mycket bättre!

Äntligen börjar jag känna och se bestående resultat av min träning. Eftersom jag inte är träningsfreak på det sättet att jag tränar stenhårt varje gång och inte följer någon strikt diet, så har det tagit sin lilla tid. Men det sägs väl att det tar lång tid att gå upp i vikt så då tar det lång tid att gå ner.

Men nu börjar det röra på sig som sagt. En del ser jag på vågen, men det mesta syns i spegeln och känns på kläderna. Midjemåttet har minskat avsevärt, låren har ändrat form och ”ridbyxorna” har minskat. Det känns otroligt härligt! Två månader kvar tills jag ska ligga i bikini på en strand och den tanken känns inte längre lika hemsk!

Vad jag inte riktigt kan greppa är att jag åker till New York om tre veckor. Tre!! Börjar bli nervös och känner mig helt oförberedd just nu. Detta grundar sig i att jag aldrig varit i USA och det känns stort och skrämmande på något sätt, en annan kultur och en stor stad som rymmer hela Sveriges befolkning! Ja, fjärilarna bubblar i magen bara av tanken. Men, med lite planering kan jag nog lugna nerverna. Planering för mig är lika med kontroll och har jag inte kontroll så mår jag inte bra. Så jag ska verkligen ta tag i detta snart!

Nu ber jag att våren kan stanna här! En av sakerna jag älskar med våren är det här:

FullSizeRender

Barfota!! Strumpor måste vara ett djävulens påfund, som jag avskyr strumpor! Älskar ballerinaskor och det lär vara en av de många shoppingfynd jag hoppas göra i det stora landet i väst!

Och det här:

FullSizeRender1

Kvällspromenader, frihet, utan jacka! Så underbart! Snälla vår, stanna nu hos oss!

xoxo

2 thoughts on “Snälla vår, stanna nu

  1. Ja jag hoppas med på fint väder lääääänge.
    Du e grymt duktig & de syns på dig att de har gjort resultat. 💪😀

    Ja tre veckor bara, shit. Ha men du kommer ha så kul & mysigt 😀

    Ja eller hur, hatar med strumpor. Känns innestängt 😂
    Ha en fin dag ❤️

Kommentera

