Blåsig måndag

Efter en helg med vår och värme i luften, vaknade vi plötsligt till höstväder, med regn, blåst och kallt! Jag hade plockat undan barnens varma jackor, men vara bara att ta fram dem igen!

Helgen bjöd som sagt på sol och värme och lördagseftermiddagen spenderades på en fin lekplats tillsammans med en vän och hennes grabbar och gofika!

FullSizeRender4FullSizeRender6

Ja, det är jag på bilden, haha!

FullSizeRender7

På kvällen kollade jag och C som vanligt på Harry Potter. Film nummer fyra. Kommer bli sorgligt när filmerna är slut. Det har blivit vår grej liksom, att kolla en Harry Potter varje helg. Jag har tjatat på honom att vi ska se dem, för jag gillar dem så mycket, men han har inte velat. Sen såg han första filmen och var helt fast! Så kul när barnen är så stora att de hänger med och förstår vad som händer liksom, filmerna är ändå ca 2,5 timmar långa var!

Söndagsmorgonen blev slapp och skön. Bästa sättet att spendera en söndagsmorgon enligt mig! Älskar vårt uterum!

FullSizeRender5FullSizeRender2

Mannen begav sig på jobbresa redan på söndagen och jag tog med mig A och hans kusin på museum. C lekte med kompis. Där lekte de med tåg, byggde klossar och så spelade vi Fia med knuff modell större. Vem vann? Jo A så klart! Jag lyckas aldrig slå honom, han har tur med sexorna, haha!

FullSizeRender1 FullSizeRender

FullSizeRender3

Allt som allt en härlig helg som man nu saknar! Men på fredag är det dags att träffa tjejerna på aw och på jobbet har jag nya utmaningar att ta tag i, så detta blir säkerligen en riktigt bra vecka!

xoxo

2 thoughts on “Blåsig måndag

  1. Verkar som de blev en fin helg, så många fina bilder 😀

    Nu är tyvärr höstrusket tillbaka, hoppas de blir bättre i veckan.

    Stor kram ❤️

Kommentera

