Onsdag

Redan onsdag! Hur hände det? Mannen fick resa iväg plötsligt igår, en dag tidigare än beräknat, men vi hoppas få hem honom lite tidigare också.

Ett bra träningspass igår! Äntligen börjar vikten röra på sig. Stod still ett bra tag och det är så himla lätt att ge upp då, att sluta träna för man förlorar motivationen, men jag fortsatte, på ett sätt jag aldrig har gjort förut, och nu verkar det hända saker igen och jag har tappat ett par kg på kort tid. Härligt! Till och med mannen sa till mig häromdagen att han aldrig har sett mig så motiverad eller sett mig hålla på så länge!

En mysig kväll med barnen följde på det. Vi lade oss i vår stora säng och kollade film och tog groupies 😉 (avskyr den låten, men vad gör man inte för sina barn liksom)

IMG_9283

Ha en bra dag alla fina! Själv ska jag få undan en massa på jobbet i sällskap av min retro-spellista på Spotify. Älskar älskar älskar musiken från 60, 70 och 80-talet! Love love! Ytterligare en fördel med eget kontor, så mycket roligare att jobba till bra musik!

xoxo

Kommentera

