En underbar helg!

I fredags var jag på riktigt bra humör och det höll i sig över hela helgen! Vilken känsla, jag var så glad och allt kändes bra! SÅ vill jag alltid känna!

C valde att stanna hemma i lördags i stället för att vara med kompisar och det var så himla mysigt alltså! Och det var jag noga med att tala om för honom, hur mycket jag uppskattade och älskade att ha honom hemma en hel dag och bara hänga och prata och mysa! Vi tog en lång promenad i riktigt ruskväder han och jag. Helt utan klagomål trots att det var jättejobbigt!

FullSizeRender

Det som jag och mannen hade bestämt att göra, röja förråd och garage, blev inte av på grund av dåligt väder. Varför stå och frysa om man inte behöver, så det tar vi en helg med bättre väder. Det gjorde faktiskt inte ett dugg, för jag fick gjort lite annat smått och gott och att hänga med C hela dagen gjorde allt så mycket bättre! Underbara barn har jag!

Igår skulle vi egentligen på dejt med barnen, men kan de inte lyssna så blir det ingen dejt heller, så den ställde jag in. Men inte ens det fick mig på dåligt humör! Barnen förstod, så det blev inte så mycket väsen av det. Skönt!

Hur som helst. Har inte många bilder att bjuda på, glömmer att fota, glömmer bloggen och allt det.

Men en underbar helg tar jag med mig i mitt hjärta och redo för en ny härlig vecka!

xoxo

Kommentera

