Fredagsfeeling!

Det är SÅ HIMLA underbart med fredag idag! Jag är på bra humör och ser fram emot en skön helg med familjen! Jag hade hoppats på att få se solförmörkelsen idag, men en molnig himmel lär sätta p för det. Synd och så himla typiskt! Det har varit sol och blå himmel flera dagar på raken nu, men inte idag.

Men denna synen en fredagmorgon är 100 gånger bättre ändå, kärleken svämmar över! Min ”lille” kille som fyller 6 år om bara några veckor. Alltid glad, 99% av tiden i alla fall, alltid nära till leende och skratt och så himla gosig och underbar! Han är mitt lyckopiller!

FullSizeRender

Och så storebror! Så känslig och liten ibland, fast att han vill vara stor och cool! Så många kloka tankar och frågor och kärlek som finns i honom! Min prins och min sparringpartner och min själsfrände. Kärleken till dessa två är gränslös och oändlig!

FullSizeRender1

Ja, idag är jag glad, upprymd och full av kärlek! Älskar min familj mer än något annat i detta universum!

Happy friday!

xoxo

2 thoughts on “Fredagsfeeling!

Kommentera

