Galen vecka

Ja, den här veckan har jag lyckats boka in en massa, samtidigt som mannen är bortrest! Som tur är kommer han hem ikväll, puh! Men jag har samtidigt fått mycket gjort, förutom tvätten som har samlats på hög! Men men, det är snabbt fixat i helgen. Än har barnen kläder att ha på sig, haha!

I tisdags åt jag och barnen kvällsmat hos mina föräldrar och jag och mamma fixade våra ESTA-tillstånd inför vår resa till USA. Känns skönt att ha det gjort!

IMG_9120

Sen igår hade jag bokat tid hos frissan efter jobbet, samtidigt som min son var i akut behov av nya skor. Dom gamla var trasiga och fula och så kan han bara inte gå runt! Så det blev en tur till XXL efter frissan. Kom hem ganska sent, så efter allt som skulle fixas hemma landade jag i soffan vid 21:30! Och idag är det simskola! Ja, inte har vi tråkigt i alla fall!

Två par skor blev det, lika bra tyckte jag! Ett par som han kan ha i skolan och på fritiden och ett par som han kan ha som lite mer ”finskor”.

FullSizeRender1

FullSizeRender

I morgon är det tjejmiddag! Jag hoppas på många skratt, behöver ha roligt och skratta och vi brukar alltid ha så trevligt!

xoxo

Kommentera

