Happy Friday people!

Idag är jag på bra humör. Ja, det är jag den mesta tiden faktiskt. Mycket känns rätt i livet just nu! Och det är härligt!

Ställde mig på vågen i morse, vilket jag försöker göra mer sällan nuförtiden. Men jag hade gått ner en hel del och blev väldigt förvånad. Tänkte direkt att det måste vara nåt fel på vågen. Haha, ja sån är jag. Självkritisk till tusen!

Men idag är det fredag och i morgon har jag och mannen date night ♥. Det har varit bestämt sedan länge och jag har längtat! Barnen längtar efter att få vara hos mormor och morfar en natt och mormor och morfar längtar efter barnbarnen. Win-win! Vi lämnar barnen redan på förmiddagen, så hela dagen ligger framför mig som ett oskrivet blad och jag ska verkligen njuta och bara göra sånt jag själv vill. Träna (riktigt hårt och länge), fixa hemma, handla, läsa en bok, kanske ut i trädgården lite, slappa och bara vara. Mannen kommer göra sin grej, vilket lär bli kolla på fotboll, haha! Sen har vi en mysig date med middag på stan och bio. Klassiskt!

Hoppas alla får en underbar helg!

2 thoughts on “Happy Friday people!

  1. Underbart att höra.
    Vilken lycka att få se resultat även på vågen 💪duktig du är 😀❤️
    Kämpa på! Till sist är du i mål ❤️❤️❤️

    Ha en super mysig helg. & njut massor ❤️

Kommentera

