Hej mars!

Som jag misstänkte så for februari förbi i ett rasande tempo. Jag har knappt känt att månaden började förrän den var slut. Den har varit ganska intensiv med diverse saker och en fin och bra månad överlag! Vintern i Skåne har inte bjudit på mycket snö och glidbrädorna som barnen köpte har knappt kunnat användas. Men men, de finns kvar till nästa år!

Helgen gick otroligt snabbt, snabbare än vanligt kändes det som. Men det är faktiskt roligare att gå till kontoret nu, så det kändes inte lika tungt på söndagskvällen. Jag kände att jag spenderade mycket tid med barnen denna helg och det känns alltid varmt och gott i själen då! I fredags bröt jag ihop i tårar à la Niagarafallen, då jag och A låg och myste och pratade och som så ofta med barn så kommer man inte på de mest konstiga saker och helt plötsligt pratade vi om döden, och är det något jag inte fixar så är det detta! Bara att tänka på döden ger mig ångest och jag blir illamående. Så jag bröt ihop och en storögd lillfis kramade mig och höll mig och tröstade mig och det var så fint ♥♥♥ Han är känslig, precis som sin mamma! Ja, det är båda mina älskade pojkar!

En ny vecka med ganska mycket på schemat. Kvällsmat med två fina vänner i morgon, simskola, läxor och förhoppningsvis ett firande av min pappa som har gått i pension! Vi väntar bara på presenten som min bror beställde!

Ha en fin vecka!

xoxo

2 thoughts on “Hej mars!

  1. Ja shit redan mars 😳
    Tiden rusar i väg.
    Låter underbart att du haft en fin helg ❤️De e du värd❤️

    Hoppas du får en fin veckan ❤️

Kommentera

