Äntligen

Äntligen börjar vikten röra på sig igen efter konstant träning sedan 1:e januari. Jag gick ner bra i början sen stod det still och det var så deprimerande att jag slutade väga mig. Men nu verkar det röra på sig igen och det ger så klart en extra kick! Jag är ändå stolt över mig själv att jag inte har gett upp med min träning när det kändes tungt utan fortsatte att kämpa! Jag har ett mål, och det är inte alls orimligt!

Klarade att hålla en pose på yogan häromdagen. Har kämpat ett tag för att få till den så att jag kan hålla den! Så glad jag blev!!

Brygga, eller wheel pose, är inte helt enkel som man kan tro. Sen upp på tårna blir sista utmaningen efter man kan hålla posen. Det finns verkligen mer att önska från denna posen för min del, men en början och jag är så jäkla glad att jag klarade det!

FullSizeRender1

Jag flyttade till nytt kontor med jobbet igår och är så sjukt nöjd med mitt egna stora kontor! Ombyte förnöjer heter det ju, och det stämmer verkligen! Kul att gå till nytt kontor varje morgon, allt blir lite roligare då!

FullSizeRender

I övrigt har jag egentligen massor att skriva om diverse tankar och känslor, men det känns så rörigt i mitt huvud just nu att jag inte kan få ner allt i ord. Inga dåliga saker, utan en massa blandade, bra känslor, men ändå. Ett virrvarr av känslor som får stanna inom mig ett tag till och mysa!

Trevlig fredag alla!

xoxo

2 thoughts on “Äntligen

  1. Du är grymt duktig på att köra på. Som sagt hos mig står de still…

    Måste kännas lyxigt med eget kontor 😀 stort & fint ser de ut som.
    Ha en trevlig helg ❤️

Kommentera

