Vardagslivet

Åh vad jag älskar denna vardagslunken just nu! Jag mår så bra och känner mig tillfreds och glad och lycklig! Jag och maken gör planer och pratar om saker och är verkligen på samma våglängd. Det är ju inte alltid så att man faktiskt vill samma saker, men just nu flyter allt på så himla bra!

Det finns mycket att se fram emot och jag längtar till en hel massa olika saker!

FullSizeRender1

FullSizeRender

Extra bra känns det för att mannen har varit hemma ett bra tag nu och kommer vara hemma ytterligare ett par veckor innan resorna börjar igen. Vi njuter hela familjen! Och så längtar jag till vår dejt på tu man hand, det var minsann ett bra tag sen och det behövs verkligen! Barnvakt är ordnad och restaurang ska bokas!

I kväll finns där inte många måsten på schemat mer än träning och dammsugning. Jag känner verkligen noll stress över saker och ting just nu. Förmodligen mycket för att mannen är hemma, men också för att jag har hittat den där balansen som är så viktig för välmåendet!

xoxo

2 thoughts on “Vardagslivet

Kommentera

