Kort vecka

Tre arbetsdagar denna vecka känns lagom. Lite extra tid med barnen, med mannen och med släkten som kommer på besök i morgon. Kylen är fylld, huset är hyfsat i ordning, det sista fixas ikväll, och jag är lugn som en filbunke. Det här med att sluta stressa har jag nog blivit bra på. Och det är alltid kul när vardagsmönstret bryts och det händer lite annat. Barnen längtar också, kanske mest för överraskningar och presenter som det brukar bli i massor när farmor kommer, hehe!

Vi har lämnat en lugn och skön helg bakom oss. Hela familjen var samlad hela helgen och jag njöt! Vi har roat oss med diverse saker. Kaplabygge var en sån sak.

FullSizeRender4

FullSizeRender2

FullSizeRender3

Och så bowlade vi, en grej vi alla tycker är riktigt kul!

FullSizeRender FullSizeRender1

När man spelar FIFA så går man all in vad gäller kläder och inlevelse 🙂 För övrigt är det mycket fotboll i vårt hus nu, FIFA, men också på riktigt. Inomhus. I källaren. Suck. Men de kör med en mjuk boll och vi har plats, men ändå. Inte många lugna stunder hos oss, haha! Men även om ljudnivån hemma gör mig galen ibland, så är jag så tacksam för att ha friska, pigga barn! Ja, verkligen tacksam! ♥

FullSizeRender6

Vi firar inte direkt alla hjärtans dag, men god middag blev det med ryggbiff, pommes, rödvinssås och haricot verts. Så himla gott var det! Och sen efterrätt i källaren framför brasa och Liverpool på tv. Haha, ja, jag sa ju det är mycket fotboll i vårt hus! När Liverpool spelar är det heligt, inget ruckar på det för min man och minste son!

FullSizeRender1 FullSizeRender

Extra fint med egenstöpta ljus, eller hur 😉

FullSizeRender5

Har även fått hem smycket som jag gjorde själv, ska visa en annan dag!

Ha en fin vecka alla!

xoxo

2 thoughts on “Kort vecka

  1. Låter som ni kommer få en mysig veckan 😀njut massor när du är ledig.

    Vilken mysig helg ni haft 😀
    Låter ungefär som här vad gäller sport 😂barnen byter med kläder mm 😂
    Ibland önskar jag att dem kunde göra annst 😂

    Ha en fin dag ❤️

Kommentera

