~A truly happy person is one who can enjoy the scenery while on a detour~

Jag lyckades få prata med mannen i hela två minuter i går kväll. Halleluja! Han ringde med riktigt bra nyheter för oss och jag blev så glad och stolt inom mig! I natt kommer han hem! Äntligen! Efter snart 12 år tillsammans är det underbart att fortfarande känna saknad och längtan!

Ikväll ska A sova hos mormor och morfar och få mysa med dem på egen hand! Vilket gör att jag har en kväll helt själv med C och det ser jag fram emot enormt mycket! Längtar verkligen! Det är så sällan såna tillfällen dyker upp, så man får verkligen ta vara på dem. Vi ska handla hem en massa gott och sen bara njuta hela kvällen! Det behöver vi, min älskade son och jag.

I morgon är jag iväg hela dagen, men hemma sent på eftermiddagen. Det står inget på schemat för resten av helgen mer än ett kalas för A och NJUTA hela familjen samlad igen!

Som bekant älskar jag ordspråk och citat och att hitta inspiration! Dessa är några favoriter idag, som är så tänkvärda och säger så mycket:

images images2 images3 untitled1

Happy Friday!

xoxo

3 thoughts on “~A truly happy person is one who can enjoy the scenery while on a detour~

  1. Låter underbart med goda nyheter 👍😀 oj bara 2 minuter? De kan ni inte ha hunnit att säga mkt på 😳
    Men snart e han hemma hos er ❤️

    Hoppas du & C hade/har en fin kväll.
    Här blev de väldigt lugnt.
    Vad händer i morgon? Frisör? Handla? Fika?
    I allafall får ni ha en mysig helg ❤️ Kramar

    • Nej vi har knappt hunnit prata alls. Pratade lite i morse igen. Nu är han påväg hem ❤️
      Hade en mysig kväll men C saknade lillebror 😳 och blev lite ledsen. Där ser man.
      I morgon ska jag stöpa ljus hela dagen. För första gången någonsin. Spännande!
      Ha en mysig helg! ❤️

      • Naw vad gulligt ❤️
        Hoppas du hade en mysig dag idag. De blev ju en hel del ljus 😀

        Njut av er kväll & söndag tillsammans ❤️
        Kram

Kommentera

