Torsdag

Veckan har minsann gått fort. Redan torsdag och det känns som det nyss var måndag.

Positivt just nu: Mina fina barn, bråkiga ibland men snälla och goa när det väl gäller. Hade en mysig eftermiddag och kväll igår.

Spexaren! Nöjd med sin nya frisyr. Jag gillar egentligen inte alls detta med att barnen ska ha färg i håret när de klippt sig, men jag ger mig för deras skull.

FullSizeRender

Varm choklad och milkshake beställde dem.

FullSizeRender2 FullSizeRender1 FullSizeRender3

Mer positivt: Jag hade ett bra träningspass igår, även om tiden mitt i en ensamstående vecka inte räcker för allt jag vill göra, som kondition plus yoga, så hinner jag få in lite i alla fall och det är bättre än inget. Idag blir det träning efter barnen lagt sig, eftermiddagen är nämligen fullbokad med simskola, middag ute nånstans och så har jag lovat C att han ska få köpa en sak för sina egna pengar.

Negativt just nu: Jag har pratat med min man i max tio minuter sammanlagt sen han åkte. Det är långa dagar för honom och han har hela tiden folk omkring sig. Så inte mycket vuxenprat för min del alltså. Lite synd att jag är borta i princip hela dagen på lördag, men han får en chans att vila upp sig, så har vi kvällen och hela söndagen att umgås!

xoxo

4 thoughts on “Torsdag

  1. Låter som ni hade en fin onsdag 😀
    Så fina killar💙

    Hoppas ni får en fin fredag, jag ska mysa med barnen själv i morgon.

    Trist att ni inte kunnat prata 😞
    Ni får ha en riktig familje söndag ❤️❤️❤️

Kommentera

