Ja, eller hur!

Igår efter jobbet så lekte båda barnen med kompisar, så jag kom hem till ett tyst, tomt hus. Det händer inte allt för ofta kan jag säga.

Så jag passade på att ta tag i all röra där hemma och när det var dags att hämta A så hade jag rymt undan, fått igång tvätten och dammsugit!

Det blev en lugn och skön kväll med barnen och jag älskar såna kvällar, när allt bara flyter på, alla är glada och man bara njuter av varandras sällskap.

När jag hade lagt barnen var jag fortfarande full av energi och jag fattar verkligen inte hur det var möjligt! Jag sov nämligen bara drygt 5 timmar natten innan. Så vila och återhämtning, ja eller hur, haha! Men det kändes bra att träna, gick lätt och kändes bra i kroppen, och så länge det känns bra kör jag på.

Bild tagen in action, därav så suddig 😉

FullSizeRender3

Sen blev det en dusch, kaffe och frukt och Downton Abbey. Är för övrigt helt såld på den serien, varför har jag inte börjat se den tidigare? Älskar historia och den perioden som serien skildrar är mycket intressant. Verkligen älskar hur de pratar, dialekterna och alla kläder.

FullSizeRender FullSizeRender2

Ikväll har jag planer på att äta på någon restaurang med barnen. Känner inte för att laga mat och vi behöver lite vardagslyx! Jag får se vad jag känner för senare i eftermiddag!

xoxo

Kommentera

