Lite inspiration tack!

Exakt hela dagen på jobbet igår så var jag så himla trött och frusen och ville bara hem! Jag tänkte att jag minsann skulle skippa träningen på kvällen, för den hade jag inte alls lust med!

Men när jag kom hem och hade hämtat A, så tände jag brasor, röjde upp lite överallt, lagade mat och… tränade! Inte så mycket för att jag hade någon energi, det var nog mest envishet och jävlaranamma! Men känslan efteråt är underbar och det är den man vill ha ju!

Efter träning och kvällsmat blev det dammsugning och umgås med min man medan barnen spelade PS3 i källaren. När barnen var duschade och nerbäddade så gjorde jag en kopp kaffe och slappade på soffan framför en film. Och stensomnade där på soffan när klockan var 21:00! Vaknade klockan 23:00 och gick in i sängen och la mig! Tycker det är lite trist att somna så tidigt, man får liksom ingen kväll och sen ska man bara upp och jobba igen!

En händelse i morse sög all musten ur mig och nu känner jag mig så fruktansvärt trött och oinspirerad och bara allmänt på dåligt humör! Värsta känslan alltså! När man inte har ork till något men måste göra en massa, både på jobbet och hemma!

Känns som allt är samma, samma just nu! Och ingen kan förändra det mer än jag. Men jag har så mycket fokus på min träning, så jag lämnar inte direkt utrymme för mycket annat på vardagarna än att komma hem, laga mat, umgås med familjen och träna!

Ja vi får se, jag får fundera på allt detta idag och försöka komma fram till något vettigt som kan ändra på denna känsla!

xoxo

2 thoughts on “Lite inspiration tack!

Kommentera

