~Learn how to be happy with what you have, while you pursue all that you want~

Den första hela arbetsveckan sen ledigheterna är snart slut. Vardagen har tagit över och med det full rulle från morgon till kväll! Jag gillar högt tempo, så länge jag inte blir överväldigad och mister kontrollen.

Jag simmade ju igår när barnen hade lektion och det var okej. Kände dock efteråt att jag behöver det där flåset, när svetten rinner och musklerna känns ömma efteråt. Jag hade tankar om ett pass på löpbandet senare på kvällen, men jag blev för trött. Mannen kom hem runt halv åtta, och vid den tiden hade jag hunnit bli trött efter en lång dag på jobbet och ensam med barnen hela kvällen.

Men idag, då jäklar ska det tränas efter jobbet! Vi brukar äta lite senare på fredagar, ta allt i lugnt tempo efter jobb och skola, så det passar mig utmärkt och ger tid över till mig själv!

Helgen är redan planerad. I morgon ska vi vara barnvakt till lillkusinen på 1 år. A ska nämligen följa med min bror och familj till Malmö och Disney on Ice! Kul med lite äventyr! Veckohandling och städning står också på schemat i morgon. Städa behövs verkligen, jag har inte direkt prioriterat det under veckan, då har träning och tid med barnen känts viktigare. Så ett ryck med det, samt tvätten, så ska vi nog komma i fas! På söndag åker jag och fina vännen till Ullared. En liten roadtrip med shopping, tjejsnack och fika! Ska bli himla kul!

xoxo

4 thoughts on “~Learn how to be happy with what you have, while you pursue all that you want~

Kommentera

