Det närmar sig

Veckan är planerad dag för dag. Bra planerad tror jag. Än känner jag ingen stress även om veckan är galen på pappret. Jag prioriterar och gör det jag själv vill göra. Jag vägrar att rucka på min yoga. Den är min källa till välbefinnande just nu. Och lugn. Och harmoni.

FullSizeRender

Nöjd med tavlorna som jag gjorde själv. Valde ord som jag gillar och som passar mitt liv. Det känns så personligt då. Det är ju jag liksom!

Träffade mina fina vänner igår för att planera vårt nyårsfirande. Så nu har jag lite tankar om dukning och sådant som jag ska fixa. Mannen bryr sig typ inte alls om detaljerna, men det var väl inte väntat heller! Han finns där som en hjälpande hand och det är faktiskt allt som behövs i det läget.

Det närmar sig julledigt och jag längtar med varje cell i min kropp! Vi behöver detta! Vi behöver den här familjetiden och att ta dagen som den kommer utan en massa inplanerat. Långa frukostar, äta rester från julmaten till lunch, skrota runt i myskläder hela dagen, klappa varandra på kinden, spontana kramar när man möts i hallen, vila, vara uppe länge, inga tider att passa. JUL helt enkelt!

Det närmar sig nu!

xoxo

2 thoughts on “Det närmar sig

Kommentera

