Slutet på en fin vecka

Ja, den här veckan har faktiskt varit väldigt bra, trots att jag har blivit förkyld och A var lite hängig i onsdags, så vi stannade hemma och vilade. Välbehövligt!

Så här pigg var han igår, så jag antar att det inte blev lika mycket av hans förkylning som av min.

FullSizeRender3

Det har varit skönt att ha mannen hemma så många dagar i sträck, något som är väldigt ovanligt. Nu ser vi inte mycket av honom förrän nästa helg igen, men sen väntar ju julen!

Längtar till ikväll och helgen som väntar! Hoppas på snälla ungar och en massa mys tillsammans! Ett besök hos frissan blir det i morgon för mig! Så himla nice att fräscha till sig innan jul och nyår!

Ett yogapass blev det igår. Var ett tag sen nu, men det var inte lika jobbigt som jag trodde det skulle vara. Tog mig igenom hela passet utan att känna att jag höll på att dö en enda gång, hehe! Och JISSES vad skönt det var, hela kroppen bara sjöng av vällust när musklerna sträcktes ut och fick jobba! Och känslan efteråt är oslagbar!

I soffan, med en kopp kaffe och en bra tv-serie. Perfekt avslut på kvällen!

FullSizeRender

Fick julklapp från jobbet igår. Vi brukar alltid få väldigt bra grejer, så även i år. En praktisk liten resväska, som man kan ha som handbagae, fylld med överraskningar! Mycket glad blev jag!

FullSizeRender2

FullSizeRender1

Trevlig helg!

xoxo

2 thoughts on “Slutet på en fin vecka

Kommentera

