~Enjoy the little things~

Att vakna pigg och utvilad en halvtimme innan klockan ska ringa, hör inte till vanligheterna i mitt liv! Men i morse hände det! Jag somnade tidigt på soffan igår, trött sen helgen! Så idag njöt jag av morgonen utan stress och barnen kände nog lugnet, för de var glada och snälla och hann till och med pärla lite. Pärlorna var vår adventspresent till dem och det var mycket uppskattat!

FullSizeRender1

FullSizeRender3

FullSizeRender

Igår kom jag hem till glada barn, en man som hade bytt däck på min bil och fixat i köket. Underbart! Jag började småfixa i huset, satte igång en tvätt, gav barnen mat och sen gick jag ut i den iskalla luften för en snabb promenad på 4 km.

Väl hemma igen blev det en dusch, lite fiaspel med barnen, sen glögg, lussebulle och julkalendern på tv. Älskar den stunden! Den här tiden på året är helt enkelt en av mina absoluta favoriter!

FullSizeRender4

FullSizeRender2

Hoppas den härliga, energifyllda känslan får stanna kvar hela dagen! Har planerat eftermiddagen lite smått bara och tänker njuta av att mannen är hemma så mycket jag bara kan! Ikväll blir det yoga! Åh vad jag längtar!

xoxo

3 thoughts on “~Enjoy the little things~

  1. Vilken lhärlig dag ni verkar ha igår.
    Duktig du är med att träna, jag måste ta mej i kragen 😝

    Julkalender sitter vi i soffan & myser till. Vi är helt inne i den 😂 tycker den verkar riktigt bra & spännande 👍

    Hoppas du fick ett yoga pass ❤️❤️❤️

Kommentera

