December

Myshelg deluxe! Brasor som värmde, doften av nybakat, glögg, julmusik, ljus, julpynt och spela spel. Det är lite av vår helg.

Underbar var den!

1:e advent. Det är något speciellt med det! Början på något nytt, ytterligare en jul ska firas. Början på slutet på året!

FullSizeRender1

FullSizeRender10

FullSizeRender

FullSizeRender7 FullSizeRender6

FullSizeRender8

Lille A klämde sju lussebullar på raken! Det får man när det är jul. Precis som att man får lov att äta biten ur chokladkalendern på morgonen. Ja, det får man hos oss. I december.

Barnens datumljus tändes i morse. Varje jul får de var sitt ljus av mormor och morfar. Precis som jag fick av min mormor och morfar. Och var sin paketkalender, precis som jag också fick. Traditioner. Det är något väldigt fint över det!

FullSizeRender2

FullSizeRender3

Vi spelade maxi yatzy och fia med knuff. Som vanligt blev det tårar och sura miner. En klassiker!

FullSizeRender4

FullSizeRender5

FullSizeRender11

En helg i julens tecken! Det är sånt jag älskar. Nästa helg firar vi ensamma, jag och barnen. Min älskade man har ett stort event som han ska förebereda och genomföra, så från och med fredag och en vecka framåt är jag ensamstående. Men jag ska mysa lite extra med barnen. Precis som jag brukar. Och SOM vi ska njuta av en lång julledighet tillsammans sen! Hela familjen!

Men först firar vi 7 år som gifta. Jag och min älskade. Och 11 år som förlovade! ♥

xoxo

 

2 thoughts on “December

  1. Låter som en mysig helg ❤️
    Ja december är så fin & ja vi längtar med till ledighet & massa mys. Dock en massa tjafs med 😂

    Ha en mysig vecka ❤️

Kommentera

