En fredag av tacksamhet

I dag känns fredagskänslan i varenda cell i kroppen! En toppenmorgon, en förhoppningsvis toppendag på jobbet och en toppenkväll i stan med ett gäng underbara tjejer väntar efter jobbet! Tacksam, ja verkligen!

FullSizeRender2

FullSizeRender1

Jag läste en grej som gick rakt in i mitt hjärta. Älskar att hitta saker som inspirerar och får mig att tänka efter.

There is no such thing as should have. There is only what is. And what is, is. Everything is happening according to plan. Things might not be playing out exactly the way you had imagined it, but that doesn’t mean this is not where you´re supposed to be. You are learning and growing and evolving thanks to the hardships you face. So be grateful. Stop resisting, start embracing and trust the divine plan of the universe.

Verkligen rakt in i hjärtat!

Medan mannen var med barnen på simskolan igår, så passade jag på att ta en snabb, skön pw. Kall, krispig luft och stjärnklar himmel! Det är sånt jag älskar. Bara jag och mina tankar!

FullSizeRender

Den här helgen ska det njutas massor med familjen! Vi ska adventspynta, baka lussebullar, dricka glögg, titta på film och bara vara! Hoppas barnen är med på planen också och inte bara dissar allt för kompisar. Tror minsann att söndagen ska vara kompisfri denna helg! Vi behöver det!

xoxo

4 thoughts on “En fredag av tacksamhet

  1. Så fina bilder.
    Härligt med en pw. Dock blev de kaos i veckan & en del va inbokat.
    Tack för en trevlig kväll igår. Hälsa S och tacka för skjutsen.

    Hoppas ni får en fin 1:a advent ❤️

Kommentera

